تشخیص حالات احساسی صورت به کمک الگوی دودویی محلی

تشخیص حالات احساسی صورت به کمک الگوی دودویی محلی

نام کامل اثر: کتاب تشخیص حالات احساسی صورت به کمک الگوی دودویی محلی

پدید آورنده: محمدرضا وطن دوست

سال چاپ: ۱۳۹۶

نوبت چاپ: اول

قیمت: ۱۶۰۰۰۰ ریال

تعداد تیراژ: ۱۰۰۰ نسخه

برای سفارش ترجمه و چاپ کتاب در انتشارات نارون کلیک کنید

مقدمه کتاب تشخیص حالات احساسی صورت به کمک الگوی دودویی محلی

موسسه چاپ کتاب نارون در سال جاری به چاپ کتاب تشخیص حالات احساسی صورت به کمک الگوی دودویی محلی پرداخته است. در اینجا همکاران ما در چاپ کتاب نارون بخشی از مقدمه کتاب تشخیص حالات احساسی صورت به کمک الگوی دودویی محلی را برای شما آماده نموده‌اند که می‌توانید قبل از تهیه این کتاب، آن را خوانده تا با محتوای آن آشنایی اولیه داشته باشید.

از آنجا که حالات چهره انسانی اطلاعات زيادی منتقل میکند تشخیص صحیح آن بسیار حابذ اهمیت میباشد. در سالهای اخیر در حوزه تعامل انسان و کامپیوتر (HCI) مطالعات زيادی صورت گرفته اما هنوز هم تشخیص حالت چهره با دقت بالا مسئله‌ای چالش برانگیز بشمار آمده و به موضوعی مهم در حوزه پردازش تصوير بدل گرديده است. بسیاری از اين مطالعات تنها حالات عاطفی اولیه را در نظر میگیرند که شامل هفت دسته اصلی خنثی، خشم، نفرت، ترس، شادی، ناراحتی و تعجب می‌شوند. استخراج ويژگی از تصاوير ورودی بسیار حايذ اهمیت بوده و ضروری است که فقط ويژگی‌هايی از تصوير انتخاب شوند که سهم زيادی در شناسايی حالت دارند. الگوی باينری محلی يکی از محبوب‌ترين و موفق‌ترين روش‌های استخراج ويژگی در سال‌های اخیر بوده است.

تشخیص حالات احساسی صورت به کمک الگوی دودویی محلی

پیاده‌سازی آسان، استخراج ويژگی مناسب، تفکیک کنندگی خوب، مقاوم در برابر تغییرات يکنواخت خاکستری، از مزايای آن بشمار میآيد. همچنین ساختارهای محلی تصاوير را بطور مؤثر خلاصه‌سازی می‌کند. از آنجايی که LBP پايه، تصوير را در يک رزولوشن خاص توصیف می‌کند، برای توصیف بافت کلی تصوير مناسب نمی‌باشد. همین ضعف باعث می‌شود که ويژگی‌هايی از تصوير که مشابه با حالات ديگر هستند، استخراج گردد و نرخ موفقیت در مرحله دسته بندی را تشخیص حالات احساسی صورت به کمک الگوی دودویی محلی تضعیف نمايد. بنابراين برای افزايش دقت، نیاز به LBP بهینه شده‌ای می‌باشد.

اگر قصد ویرایش کتاب و چاپ کتاب را دارید، همین حالا سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

4 پاسخ
  1. سوسنی
    سوسنی says:

    سلام می خواستم بدونم کتابهایی که اینجا معرفی می کنید کتابهای برگزیده شماست یا اینکه همه کتابهاتون رو اینجا معرفی می کنید. منظور اینه که اگر منم کتابم رو مثلا با شما چاپ کردم مثل همین اینها می گذارید تو وب سایت یا نه. تشکر

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      سلام و عرض ادب
      بله ما مدتی است کتابهایی را که چاپ می کنیم رو بر روی وب سایت قرار میدیم منتها می بایست کتابها رو بتدریج روی وب سایت قرار بدیم. بله قطعاً کتابی که شما چاپ خواهید کرد رو هم بر روی وب سایتمون قرار خواهیم داد.

      پاسخ دادن
  2. مدیر سایت
    مدیر سایت says:

    سلام خدمت شما
    این قسمت از سایت صرفا جهت معرفی کتابهای چاپ شده در انتشارات است. اما اگر دوستان قصد خرید این کتابها را داشته باشند، می توانند با شماره های تماس انتشارات نارون دانش تماس بگیرند. ما تقاضای شما را با مولف کتاب در میان می گذاریم سپس کتاب به آدرس شما پست خواهد شد یا حضوری می توانید کتاب را دریافت کنید.

    پاسخ دادن

تعقیب

  1. جوهری می‌گه:

    با سلام و خسته نباشید
    کتابهایی که اینجا می گذارید اگر بخواییم اونارو تهیه کنیم چیکار باید بکنیم؟ تشکر

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *