چاپ کتاب در رشته حسابداری

چاپ کتاب در رشته حسابداری

موسسه چاپ کتاب نارون در حوزه چاپ کتاب در رشته حسابداری به دانشجویان این رشته دانشگاهی خدماتی را ارایه می‌نماید. چاپ کتاب یکی از ارزنده‌ترین و علمی‌ترین فعالیت‌های پژوهشی جامعه دانشگاهی اعم از دانشجویان و اساتید است. چاپ کتاب می‌تواند مزایای بسیاری برای دانشجویان و اساتید داشته باشد. از لحاظ علمی، نیاز به تئوری‌های بومی و گردآوری نتایج پژوهش‌ها می‌تواند به گسترش و پویایی علم کمک کند و نتایج آن در اختیار نهادها، سازمان‌ها و ادارات قرار گیرد. از لحاظ کیفی نیز داشتن اثر تالیفی هم برای دانشجویان و هم اساتید می‌تواند آن‌ها را در بالا بردن امتیاز علمی و پژوهشی کمک کند. برای مثال، تاثیر داشتن اثر علمی در مصاحبه دکترا، مصاحبه هیئت علمی و مصاحبه‌های شغلی دیگر و حتی اعزام به خارج نسبت به مقاله و یا طرح پژوهشی بسیار بالاتر است. بنابراین، دانشجویان رشته حسابداری می‌توانند با گردآوری اطلاعات ارزنده زیر نظر متخصصین این رشته از مزایای چاپ و تکثیر کتاب بهره‌مند شوند. موسسه چاپ کتاب نارون، با داشتن اساتید و متخصصان مربوط در رشته حسابداری می‌تواند در خدمت آن دسته از دانشجویان این رشته باشد که قصد تالیف، گردآوری، و حتی ترجمه متون رشته حسابداری جهت چاپ آن می‌باشند.

روش‌های مختلف چاپ کتاب در رشته حسابداری

دانشجویان رشته حسابداری می‌توانند به روش‌های مختلفی اقدام به گردآوری و تامین محتوای علمی اولیه برای چاپ کتاب نمایند. در روش اول، این دانشجویان می‌توانند تحت نظر متخصصان رشته حسابداری موسسه چاپ کتاب نارون اقدام به جمع‌آوری داده‌ها و محتوای اولیه کتاب نمایند. بعد از گردآوری محتوای اولیه کتاب، این اطلاعات منسجم شده و در قالب یک کتاب عرضه شوند. در روش دوم، استخراج کتاب از پایان نامه رشته حسابداری است. واقعیت این است که استخراج و چاپ کتاب از پایان نامه بیشتر از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دوره دکتری مقدور است زیرا در دوره کارشناسی معمولاً پایان‌نامه‌ها از درجه کیفی بالایی برخوردار نیستند و دقت و توجه لازم را از سوی متخصصان و اساتید به خود نمی‌بینند. استخراج کتاب از پایان نامه کارشناسی ارشد و دوره دکتری هم به صورت پژوهش محور صورت می‌گیرد و هم به صورت تئوری محور. در شکل اولیه از تمامی فصول پایان نامه برای استخراج کتاب استفاده می‌شود و کتاب در نهایت به شکلی استخراج می‌شود که شامل نتایج به دست آمده از پایان نامه نیز باشد. اما در روش دوم، صرفا از قسمت‌های تئوری و ادبیات پژوهشی پایان نامه استفاده می‌شود.

حیطه‌های چاپ کتاب در رشته حسابداری

تاکنون در رشته حسابداری به چاپ کتاب در حوزه‌های مختلفی اقدام نموده‌ایم که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود.

چاپ کتاب در رشته حسابداری در حیطه کیفیت حسابداری

چاپ کتاب در رشته حسابداری در حیطه صورت‌های مالی

چاپ کتاب در رشته حسابداری در حیطه تخمین‌گرها

چاپ کتاب در رشته حسابداری در حیطه عملکرد مالی شرکت‌ها

چاپ کتاب در رشته حسابداری در حیطه تغییرات سود سهام و عوامل موثر بر آن

چاپ کتاب در رشته حسابداری در حیطه مدل‌‌های علی سودآوری و نقدینگی

همچنین دانشجویان این رشته می‌توانند به تبدیل پایان نامه ارشد و دکترای خود به کتاب بپردازند. برای اثر استخراج شده مجوزهای قانونی کسب خواهد شد و همانند دیگر آثار به چاپ و انتشار خواهد رسید.

آیا نیاز به ترجمه کتاب، چاپ کتاب و استخراج کتاب دارید؟ همین حالا سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

بازگشت به صفحه اول

2 پاسخ
  1. عطااله محمدی
    عطااله محمدی says:

    سلام وقتتان به خیر و شادی . برای چاپ یک فرهنگ حسابداری باید مطالب گردآوری شده در یک فایل word یا excel باشد ? یا اصلا خودتان فرمتی مشخص دارید بنده مشغول گردآوری مطالب هستم ولی نمی دانم چه جوری مطالب تایپ کنم یعنی به چه فرمتی تایپ کنم خواهمندم اگر امکانش هست راهنمایی بفرمایید .

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      با سلام
      طبیعتاً به فورمت فایل وورد باید باشد. فایل اکسل مختص اطلاعات عددی است و شما در حقیقت می خواهید کتابی تالیف کنید. این کتاب می تواند شام گزارش های عددی نیز باشد اما در فایل اکسل شما نمی توانید محتوای غیر عددی زیادی داشته باشید.

      پاسخ دادن

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *