چاپ کتاب در رشته مدیریت

چاپ کتاب در رشته مدیریت

چاپ کتاب در رشته مدیریت به صورت علمی و تخصصی در موسسه چاپ کتاب نارون انجام می‌گیرد. رشته‌ مدیریت دارای گرایش‌های مختلف مانند مالی، اجرایی، صنعتی، بازگانی و دولتی دارد. یکی از رشته‌های بسیار محبوب و پرطرفدار در ایران رشته مدیریت می‌باشد و دانشگاه‌های مختلف سعی ‌می‌نمایند برای پاسخگویی به نیاز و علایق داوطلبان تمامی گرایش‌های آن را در واحد خود پوشش دهند و دانشجو جذب نمایند. در حقیقت، یکی از ارکان زنده و پویا بودن یک رشته آکادمیک آن است که در درجه اول پژوهش‌ها و آثار علمی زیادی در آن تولید و در اختیار سایرین قرار گیرد. با رجوع به پایگاه‌های استنادی داخلی و خارجی مشاهده می‌شود تعداد مقالات علمی ارایه شده در این رشته در مقایسه با رشته‌های دیگر بسیار زیاد است. برحسب تعداد مقالاتی که در این رشته و گرایش‌های متفاوت و مختلف آن نگارش و ارایه می‌شود نیاز به پدیدآوری آثار علمی همچون کتاب که بتواند یافته‌های متعدد پژوهش‌ها را جمع‌آوری نموده و به نقد و بررسی آن‌ها پرداخته و نظریات و تئوری‌های جدید از دل پژوهش‌ها بیرون آورد بیش از پیش احساس می‌گردد. موسسه چاپ کتاب نارون با توجه به ارتباطی که با اساتید گرایش‌های مختلف رشته مدیریت دارد می‌تواند در خدمت آن دسته از علاقمندان این رشته قرار گیرد که قصد دارند به چاپ کتاب بپردازند. در زیر روش‌های مختلف چاپ کتاب را خواهید دید.

روش‌های مختلف چاپ کتاب در رشته مدیریت

روش‌های مختلفی برای چاپ و نشر کتاب در رشته مدیریت و گرایش‌های آن وجود دارد. در روش اول پژوهشگر با توجه به جدیدترین پژوهش‌ها و جمع‌آوری کردن و دادن ارتباط موضوعی به آن‌ها سعی می‌نماید محتوای منسجمی را آماده سازد. در حقیقت چنین کاری از لحاظ علمی بسیار تخصصی و سخت و دشوار است و در این روش محقق نیاز دارد تا از تجربه و دانش و تخصص اساتید مربوط به این رشته بهره گیرد. در روش دوم، دانشجو می‌تواند بعد از اتمام فرآیند پایان نامه و دفاع آن، به تبدیل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد و یا دکترا به کتاب بپردازد. در تمامی مراحل و روش‌های مختلف چاپ کتاب، متخصصان رشته مدیریت در کنار دانشجو خواهند بود و بعد از اتمام کار و حاصل آمدن فایل نهایی کتاب، این موسسه اقدام به اخذ مجوزهای قانونی و مراحل بعدی چاپ کتاب خواهد نمود.

حیطه‌هایی موضوعی چاپ کتاب در رشته مدیریت

تاکنون در حوزه‌های مختلف رشته مدیریت، موسسه نارون اقدام به چاپ کتاب نموده است. در زیر به برخی از کتاب‌هایی که در این موسسه چاپ و نشر شده است اشاره می‌کنیم:

چاپ کتاب در رشته مدیریت با موضوع زنجیره تامین سبز

چاپ کتاب در رشته مدیریت با موضوع رفتارهای ضدبهره‌وری

چاپ کتاب در رشته مدیریت با موضوع انگیزش کارکنان و عوامل موثر بر آن

چاپ کتاب در رشته مدیریت با موضوع روش‌های مستقیم و غیرمستقیم رهبری

چاپ کتاب در رشته مدیریت با موضوع مالیات و روش‌های اخذ مالیات

چاپ کتاب در رشته مدیریت با موضوع روش‌های تصمیم‌گیری

آیا نیاز به ترجمه کتاب، چاپ کتاب و استخراج کتاب دارید؟ همین حالا سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

بازگشت به صفحه اول

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *