چاپ کتاب فین‌تِک، بیگ‌تِک و بانک‌ها

چاپ کتاب فین‌تِک، بیگ‌تِک و بانک‌ها

نام کامل اثر: فین‌تِک، بیگ‌تِک و بانک‌ها (دیجیتالی‌سازی و تأثیر آن بر مدل‌های کسب‌وکار بانکداری)

نویسندگان: الساندرا تاندا، کریستیانا ـ ماریا شنا

مترجم: اعظم احمدیان

سال چاپ: ۱۳۹۹

نوبت چاپ: اول

قیمت: ۲۵۰۰۰۰ ریال

تعداد تیراژ: ۱۰۰۰ نسخه

برای سفارش ترجمه و چاپ کتاب در انتشارات نارون دانش کلیک کنید

معرفی کتاب فین‌تِک، بیگ‌تِک و بانک‌ها

موسسه چاپ کتاب نارون دانش در سال جاری به چاپ کتاب فین‌تِک، بیگ‌تِک و بانک‌ها پرداخته است. در اینجا همکاران ما در چاپ کتاب نارون دانش مقدمه کتاب فین‌تِک، بیگ‌تِک و بانک‌ها را برای شما آماده نموده‌اند که می‌توانید قبل از تهیه این کتاب، آن را خوانده تا با محتوای آن آشنایی اولیه داشته باشید.

دیجیتالی‌سازی فرآیندهای بانکداری از جمله موضوعاتی است که امروزه مورد توجه سیاستگذاران شبکه بانکی کشور قرار گرفته است. دیجیتالی‌سازی فرآیندهای بانکداری یکی از تحولاتی است که در صورت تحقق، منجر به‌حداکثر‌نمودن ارزش‌افزوده اقتصادی بانک‌ها، می‌شود. این امر مستلزم ایجاد تحول و تغییر در مدل کسب و کار بانک‌‌ها است. در واقع شناسایی و بهبود معماری کسب‌وکار بانکداری، پایه و اساس تحول دیجیتالی و یک ضرورت استراتژیک برای بقا و شکوفایی بانک‌ها در دنیای امروز است. با توجه به اهمیت اثر دیجیتالی‌سازی بر مدل کسب و کار بانک‌ها در این کتاب در شش فصل به این مهم پرداخته شده است.

چاپ کتاب فین‌تِک، بیگ‌تِک و بانک‌ها

در فصل ۱ انقلاب فین تک معرفی شده است. در فصل ۲ تفاوت‌‌های بین انواع مختلف متصدیان مالی (فین‌تِک، تِک‌فین و بیگ‌تِک‌) توضیح داده می‌شود. این تجربه و تحلیل در فصل ۳ ادامه می‌یابد و بررسی می‌شود که آنها چگونه می‌توان از فرصت‌‌های ایجادشده به واسطۀ توسعه فناوری در دیجیتالی‌سازی کسب‌وکار استفاده نمود. در فصل ۴ سه گروه بانکی، بانک‌های بین‌المللی، بانک‌های کوچک و بانک‌های دیجیتال و استراتژی‌های کسب و کار‌ آنها بررسی شده است. در فصل ۵ با اشاره به حیطۀ نظارت و محدودۀ فعالیت‌های فین‌تِک، به بعضی از موضوعات نظارتی پرداخته می‌شود. در نهایت در فصل ۶ با توجه به تحولات آتی نظام مالی و بانکداری نتیجه گیری صورت می‌گیرد.

اگر قصد ویرایش کتاب و چاپ کتاب را دارید، همین حالا سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *