کتاب تکنیک پلاسما جهت بهبود جذب رنگزای اسپرک با پوست پسته

کتاب تکنیک پلاسما جهت بهبود جذب رنگزای اسپرک با پوست پسته

نام کامل اثر: کتاب تکنیک پلاسما جهت بهبود جذب رنگزای اسپرک با پوست پسته

مولفین: زهرا مرادی

سال چاپ: ۱۳۹۶

نوبت چاپ: اول

قیمت: ۹۸۰۰۰ ریال

تعداد تیراژ: ۱۰۰۰ نسخه

برای سفارش ترجمه و چاپ کتاب در انتشارات نارون دانش کلیک کنید

مقدمه کتاب تکنیک پلاسما جهت بهبود جذب رنگزای اسپرک با پوست پسته

موسسه چاپ کتاب نارون دانش در سال جاری به چاپ کتاب تکنیک پلاسما جهت بهبود جذب رنگزای اسپرک با پوست پسته پرداخته است. در اینجا همکاران ما در چاپ کتاب نارون بخشی از مقدمه کتاب تکنیک پلاسما جهت بهبود جذب رنگزای اسپرک با پوست پسته را برای شما آماده نموده‌اند که می‌توانید قبل از تهیه این کتاب، آن را خوانده تا با محتوای آن آشنایی اولیه داشته باشید.

پوست پسته،به عنوان محصول جانبی در تولید مغز پسته، معمولا بی فایده است.ایران تولید کننده پیشتاز پسته در جهان است. هزاران تن زباله حاصل از پوسته پسته می‌تواند به عنوان یک منبع با ارزش ساخت دندانه طبیعی برای الیاف فرش استفاده شود . افزایش آگاهی از مسائل زیست محیطی و تاثیر مخرب رنگدانه‌های سنتزی، میل به استفاده از رنگدانه‌های طبیعی تنها زمانی به وقوع می‌پیوندند که از ویژگی‌های بهتر نوری و ثبات آنها اطمینان حاصل شود. یکی از مهمترین منابع تهیه مواد رنگزا در طبیعت، گیاهان هستند. کاشت و تکثیر این گیاهان برای تولید رنگزا می‌تواند بخشی از صنایع را شامل شود. در حال حاضر استفاده از مواد رنگزای شیمیایی، آلودگی شدید محیط زیست را در پی داشته است، در حالی که به سادگی می‌توان از گیاهان خودرو که قابلیت رنگدهی دارند، طوری استفاده نمود که از آلودگی محیط زیست جلوگیری گردد.

Untitled
فرش کالایی است که طرح آن از طبیعت گرفته شده و هر چه نقش طبیعت در آن پر رنگ تر باشد، زیباتر و جذاب تر به نظر می‌رسد. نخ پشمی و ابریشمی به کار رفته در فرش به دلیل طبیعی بودن با روح و جسم انسان سازگار است پس بایستی به سمت پاسخ به این تمایل حرکت کرد. هرچند که تهیه رنگ‌های گیاهی دشوارتر است، برخی از صاحب نظران و دست اندر کاران فرش بر این باورند که برخی رنگهای شیمیایی دارای ثبات خوبی در برابر نور و شستشو و سایش نیستند در صورتی که رنگهای گیاهی و طبیعی از این ثبات برخوردارند.

اگر قصد ویرایش کتاب و چاپ کتاب را دارید، همین حالا سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *