استراتژى ضد تروريسم اتحاديه اروپا و تاثيرات آن در روابط منطقه اى با ايران

چاپ کتاب استراتژى ضد تروريسم اتحاديه اروپا و تاثيرات آن در روابط منطقه اى با ايران

نام کامل اثر: استراتژى ضد تروريسم اتحاديه اروپا و تاثيرات آن در روابط منطقه اى با ايران

نویسندگان: رامسین بیت جم

سال چاپ: ۱۳۹۸

نوبت چاپ: اول

قیمت: ۳۰۰۰۰۰ ریال

تعداد تیراژ: ۱۰۰۰ نسخه

برای سفارش ترجمه و چاپ کتاب در انتشارات نارون دانش کلیک کنید

معرفی کتاب استراتژى ضد تروريسم اتحاديه اروپا و تاثيرات آن در روابط منطقه اى با ايران

موسسه چاپ کتاب نارون دانش در سال جاری به چاپ کتاب استراتژى ضد تروريسم اتحاديه اروپا و تاثيرات آن در روابط منطقه اى با ايران پرداخته است. در اینجا همکاران ما در چاپ کتاب نارون دانش مقدمه کتاب استراتژى ضد تروريسم اتحاديه اروپا و تاثيرات آن در روابط منطقه اى با ايران را برای شما آماده نموده‌اند که می‌توانید قبل از تهیه این کتاب، آن را خوانده تا با محتوای آن آشنایی اولیه داشته باشید.

تروریسم به عنوان یک پدیده سیاسی مهم در چارچوب علم سیاست، سابقه قابل تاملی در تاریخ خشونت سیاسی و در عرصه روابط بین‌الملل دارد. این پدیده به عنوان عامل محرک برخی تحولات سیاسی و اجتماعی جوامع تلقی می گردد و به طرق مختلف به مثابه تاکتیک و راهبرد مورد استفاده قرار می‌گیرد ـ جرم و یا وظیفه ای مقدس ـ  واکنشی موجه در قبال ظلم و ستم و یا عملی غیر قابل توجیه ـ امروزه روز موضوع مبارزه با پدیده‌ تروریسم به یک پارادایم سیاسی مهم و حیاتی در نظام بین‌المللی مبدل گشته است؛ چه آنکه با فربه گردیدن پدیده تروریسم در اشکال و قالب‌های گوناگون، شاهد خدشه ‌دار گردیدن امنیت اجتماعی و اقتصادی نظام جهانی می باشیم که خود دستیابی به صلح، امنیت ملی و امنیت بین‌المللی را مختل ساخته است.

استراتژى ضد تروريسم اتحاديه اروپا و تاثيرات آن در روابط منطقه اى با ايران

بنابراین در یک محیط بسیار مخدوش و آنارشیک که با پدیده تروریسم آلوده گردیده است، قطعاً اتخاذ راهبردهای ضدتروریستی در تصمیم‌گیری‌های گوناگون از جانب مراجع و سازمان های بین‌المللی، می‌تواند موجبات رفع شکاف‌ها و چیره گردیدن بر هراس‌های موجود گردد. مباحث امنیتی از دیرباز یکی از دغدغه های اصلی بازیگران در عرصه روابط بین الملل بوده است و نقش و تصور مفهوم امنیت از دیگری در اتخاذ راهبردها و یا نزدیکی و دوری کنشگران از یکدیگر بسیار حیاتی و مهم بوده است. احساس امنیت یا عدم امنیت باعث می شود تا دولت ها به سمت همکاری، اتخاذ راهبردهای مبتنی بر اتحاد و پدید آوری امنیتی جمعی با دیگر بازیگران منطقه‌ای و فرا منطقه ای، برآیند.

اگر قصد ویرایش کتاب و چاپ کتاب را دارید، همین حالا سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *