رمان در امتداد شب

چاپ کتاب رمان در امتداد شب

نام کامل اثر: رمان در امتداد شب (مجموعه داستان‌های جنایی و معمایی)

نویسنده: سارا رجب پور

سال چاپ: ۱۴۰۱

نوبت چاپ: اول

قیمت: ۱۸۰۰۰۰۰ ريال

تعداد تیراژ: ۱۰۰

چاپ کتاب رمان در امتداد شب

کتاب «در امتداد شب»، مجموعه‌ای از داستان‌های جنایی‌ست که برای علاقه‌مندان به این ژانر، نوشته شده و در آن می‌توانید گاه ترس و گاه هیجان را در وجود خود احساس کرده و ذهنتان را به طور کامل به چالش بکشید. هدف از پدید آوردن این اثر، ایجاد لحظاتی‌ست، ورای اتفاقات معمول در جامعه و گاهاً در ترکیبی با مسائل روز که گاهی به واسطه‌ی خرافات، گاه حسادت محض، گاه خودخواهی و خودکامگی و گاه به دلیل مشکلات حاد روانی که بیشترشان، از دوران کودکی سرچشمه می‌گیرند، اتفاق می‌افتند؛ و مانند بیشتر آثار جنایی، لحظات مملو از خشونت و بی‌رحمی محض نیز، در داستان‌های آن، به چشم می‌خورند.

کتاب در امتداد شب از چهار داستانِ مجزا تشکیل شده است. بر هر یک از این چهار داستان، حال‌وهوایی خاص و متفاوت حاکم است. با این حال تشابهاتی نیز میان داستان‌ها به چشم می‌خورد. از جمله این‌که در هر چهار داستان عنصری معمایی وجود دارد؛ عنصری رازآمیز که پیرنگ داستان حول آن شکل می‌گیرد و گسترش می‌یابد.

رمان در امتداد شب

اولین داستان کتاب در امتداد شب، «سیب تلخ» نام دارد. این داستان از ماجرایی واقعی الهام گرفته، و موضوع اصلی آن خرافات و باورهای جادویی‌ست. دومین داستان کتاب پیش رو، با عنوان «ساعت ۰۰:۲۵»، درباره‌ی تأثیراتِ ویرانگری‌ست که کتاب‌های معمایی در ذهن بر جای می‌گذارند.

داستان سوم کتاب، که «باران آن شب» نام دارد، حول محور موضوع عشق و خیانت می‌گردد. و سرانجام، واپسین داستانِ مجموعه‌ی حاضر، با عنوان «دست‌های آلوده»، مشکلات عمیق و حادِ روانی‌ای را به تصویر می‌کشد که می‌تواند فردی معقول را به انسانی خبیث و شیطان‌صفت بدل کند.

سایر آثار سارا رجب‌پور

رمان افسانه دیانا – جلد اول

رمان افسانه دیانا – جلد دوم

رمان افسانه دیانا – جلد سوم

رمان ابدیت محض

چاپ کتاب در انتشارات نارون دانش

انتشارات نارون دانش یکی از برترین ناشرین در حوزه چاپ کتاب می‌باشد. صاحبان اثر می‌توانند از خدمات ویراستاری کتاب و همچنین صفحه آرایی کتاب این انتشارات بهره‌مند شوند. انتشارات نارون دانش با در اختیار داشتن تیم متخصص طراحی جلد کتاب این امکان را دارد که در زمینه مربوط به طراحی جلد کتاب نیز به صاحبان اثر خدمات تخصصی ارایه نماید. جهت برقراری ارتباط با ما می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما اقدام نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *