222

چاپ کتاب راهنمایِ آسانِ پایش و تحلیلِ رقبا

نام کامل اثر: راهنمایِ آسانِ پایش و تحلیلِ رقبا؛ ‌برای پیشرفتِ کسب‌وکارتان

نویسنده : جاکی کارِل

ترجمه: سعادت فرهیخته

سال چاپ: ۱۴۰۲

نوبت چاپ: اول

قیمت: ۱۲۰۰۰۰۰

تعداد تیراژ: ۱۰۰

چاپ کتاب راهنمایِ آسانِ پایش و تحلیلِ رقبا؛ ‌برای پیشرفتِ کسب‌وکارتان

هنگامی‌که درباره عرضه و ارائه تولیدات و خدمات سخن می‌گوییم، یکی از موضوعات پر اهمیت [که غالباً نادیده گرفته می‌شود]، مسئله «تحلیل رقبا» است. آن چیست و چرا به آن نیاز داریم؟ و دیگر اینکه، چگونه این‌کار را انجام دهیم؟ پاسخ این پرسش‌ها را در این کتاب خواهید یافت! با این‌حال، به طور خلاصه، «تجزیه و تحلیل رقبا: دست‌یافتن به دانشِ کسب و کار رقبا و استفاده از آن در پیشبرد کار خودتان است.»

چاپ کتاب راهنمایِ آسانِ پایش و تحلیلِ رقبا

شما در این کتاب در مورد چگونگی پی‌بردن به آنچه رقبایتان در حال انجام هستند و اینکه چگونه می‌توانید از این دانش به سود خود استفاده کنید، گام به گام آشنا خواهید شد. از آنچه که در این زمینه پی می‌برید، شگفت‌زده خواهید شد. همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید زمانی‌که زیر فشار هستید برخی از این موارد را برون‌سپاری کنید. توجه داشته باشید: ما در این کتاب درباره بینش‌های درستکارانه و قانونیِ کسب‌وکار و ساختنِ راهبرد سخن می‌گوییم، به تعبیری دیگر، این کتاب درباره همه آنچه که می‌توانید انجام دهید خواهد بود و ربطی به رخنه‌کردن، دستکاری، حساب‌سازی یا هر کار ناشایست دیگری ندارد. پیش از آغاز تحلیل رقبا، باید بدانید که رقبای شما چه کسانی هستند. رقابت اصلی شما دربرگیرنده آن دسته از کسب‌و‌کارهایی است که در فروش کالا/خدمات خود، با شما هم‌پایگاه و هم‌بازار هستند. با‌این‌همه، پاییدنِ آن‌هایی که خارج از گستره فروش شما هستند نیز مفید خواهد بود.

چاپ کتاب در انتشارات نارون دانش

انتشارات نارون دانش یکی از برترین ناشرین در حوزه چاپ کتاب می‌باشد. صاحبان اثر می‌توانند از خدمات ویراستاری کتاب و همچنین صفحه آرایی کتاب این انتشارات بهره‌مند شوند. انتشارات نارون دانش با در اختیار داشتن تیم متخصص طراحی جلد کتاب این امکان را دارد که در زمینه مربوط به طراحی جلد کتاب نیز به صاحبان اثر خدمات تخصصی ارایه نماید. جهت برقراری ارتباط با ما می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما اقدام نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *