داستان پاندای بزرگ و اژدها کوچولو

چاپ کتاب داستان پاندای بزرگ و اژدها کوچولو

نام کامل اثر: پاندای بزرگ و اژدها کوچولو

نویسنده: جیمز نوربری

مترجم: فاطمه همتی

سال چاپ: ۱۴۰۲

نوبت چاپ: اول

قیمت: ۸۰۰۰۰۰ ريال

تعداد تیراژ: ۱۰۰

چاپ کتاب داستان پاندای بزرگ و اژدها کوچولو

کتاب کودک پاندای بزرگ و اژدهای کوچولو در سال ۱۴۰۲ توسط فاطمه همتی ترجمه شده و توسط انتشارات نارون دانش به چاپ رسیده است. داستان پاندای بزرگ و اژدها کوچولو از مجموعه‌ای از نقاشی‌ها و گفتگوهای بی‌صدا تعریف شده، و این دو افکار و احساسات، سختی‌ها و شادی‌هایی را که همه‌ی ما را به هم مرتبط می‌کند، کشف می‌کنند. در دل طبیعت، آنها یاد می گیرند که چگونه در لحظه زندگی کنند، چگونه با وجود دودل بودن احساس آرامش کنند، و چطور نیروی غلبه بر موانع زندگی با یکدیگر را پیدا کنند.

داستان پاندای بزرگ و اژدها کوچولو

در بخشی از کتاب می خوانیم:

«آنگاه که شکوفه‌ها نمایان می‌شوند، بهار است؛ آنها در مه چرخان گم شده بودند و زیر ستاره‌های درخشان به خواب رفته بودند. در حالی که به تماشای طلوع خورشید گرم نشسته‌اند، آفتاب به تدریج بر آنها پدیدار می‌شود و این یعنی یک روز جدید به معنای شروعی تازه و ماجراجوی بزرگ دیگری در انتظار…»

پاندای بزرگ و اژدها کوچولو با یکدیگر شروع به سفر کردن در طی فصول سال می‌کنند. آنها نیز مانند بسیاری از ما راه گم می‌کنند. ولی درعین حال، مناظر زیبای بسیاری کشف کردند که اگر راهشان را گم نمی‌کردند، از آن مناظر هرگز خبری نبود.

چاپ کتاب در انتشارات نارون دانش

انتشارات نارون دانش یکی از برترین ناشرین در حوزه چاپ کتاب می‌باشد. صاحبان اثر می‌توانند از خدمات ویراستاری کتاب و همچنین صفحه آرایی کتاب این انتشارات بهره‌مند شوند. انتشارات نارون دانش با در اختیار داشتن تیم متخصص طراحی جلد کتاب این امکان را دارد که در زمینه مربوط به طراحی جلد کتاب نیز به صاحبان اثر خدمات تخصصی ارایه نماید. جهت برقراری ارتباط با ما می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما اقدام نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *